Automatizáld a Google Workspace‑et,
nyerd vissza munkaóráid 30%-átTedd önjáróvá a 📧 Gmail, 📂 Drive, 📊 Sheets, 📅 Calendar és 📝 Docs folyamataidat. Valós idejű adat-szinkron, auditálható munkafolyamatok – pár hét alatt.
Foglalj ingyenes auditotNincs kötelezettség, csak tiszta kép a lehetőségekről.
Ismerős helyzetek?
Manuális e-mail kezelés
E-mailek kézi továbbítása, címkézése, archiválása? Spórolj heti órákat automatikus szűrésekkel és műveletekkel.
Másolás-beillesztés hibaforrás
Adatok másolgatása Sheets táblák, Docs dokumentumok és Formok között? Összekötjük rendszereidet a hibamentes adatfolyamért.
Lassú dokumentum jóváhagyás
Váll fölött nézős, e-mailes jóváhagyási körök? Engedélyezz dokumentumokat egy kattintással, bárhonnan, átláthatóan.
Hogyan segítünk automatizálni?
Gmail & Meet Automaták
- Automatikus e-mail szűrés, címkézés
- Időzített és sablon alapú válaszok
- Meet jegyzőkönyvek automatikus mentése
- Feladatok létrehozása e-mailekből
Sheets ↔ Forms Szinkron
- Űrlap válaszok azonnali Sheets-be töltése
- Adatok validálása, feldolgozása
- Automatikus riportok, diagramok
- Sheets adatok szinkronizálása más appokkal
Drive & Docs Workflow
- Automatizált mappa struktúrák
- Dokumentum sablonok generálása
- Egyszerűsített jóváhagyási folyamatok
- Fájlok automatikus megosztása, archiválása
Folyamatunk: Átláthatóság és Eredmények
1. Igényfelmérés & Audit
Megértjük céljaidat, feltárjuk a jelenlegi folyamatokat és az automatizálási potenciált.
2. Tervezés & Blueprint
Részletes tervet készítünk a megoldásról, technológiákról és a várható eredményekről.
3. Implementálás & Tesztelés
Felépítjük az automatizációkat, teszteljük és finomhangoljuk a zökkenőmentes működésért.
4. Átadás & Support
Átadjuk a kész rendszert, betanítunk és igény szerint folyamatos támogatást nyújtunk.
Eredmények, amik magukért beszélnek
12+
órát takarított meg hetente az X Kft. marketing csapata
"A Flowplex által fejlesztett Google Sheets és Gmail automatizációk révén a riportálási és ügyfélkommunikációs időnk drasztikusan csökkent. Mostantól a stratégiai feladatokra tudunk koncentrálni."
Gyakran Ismételt Kérdések
Milyen Google Workspace alkalmazásokat tudunk automatizálni?
Szinte az összeset! Főként Gmail, Drive, Sheets, Docs, Forms, Calendar és Meet folyamatok automatizálásával foglalkozunk, de egyedi igényekre is nyitottak vagyunk.
Mennyi időt takaríthatok meg ezzel?
Ügyfeleink átlagosan heti 5-15 órát spórolnak meg az automatizált munkafolyamatokkal, ami akár a releváns munkaóráik 30%-át is jelentheti.
Biztonságos ez? Ki fér hozzá az adataimhoz?
Az adatbiztonság kiemelt prioritás. Csak a legszükségesebb jogosultságokat kérjük, és minden hozzáférést szigorúan szabályozunk és dokumentálunk. Az automatizálásokat a Google saját, biztonságos Apps Script környezetében vagy megbízható harmadik féltől származó platformokon (pl. Make.com) végezzük.
Mennyibe kerül ez a szolgáltatás?
Az árazás projektfüggő, de kisvállalkozások számára már 99 000 Ft + ÁFA összegtől elérhetőek alap automatizálási csomagok. Egy ingyenes audit során pontos árajánlatot adunk.
Hogyan mérhető a befektetés megtérülése (ROI)?
Segítünk felmérni a jelenlegi időráfordítást és az automatizálás utáni megtakarítást. Konkrét mérőszámokkal (pl. megspórolt munkaórák, csökkent hibaszázalék) követjük nyomon a ROI-t.
Készen állsz az automatizálásra?
Töltsd ki az űrlapot egy ingyenes, kötelezettségmentes audit időpontért. 24 órán belül jelentkezünk!
Nem tudod pontosan, mire van szükséged, vagy hol kezdd? 🤔